Connect with us

Advertisement

News

BN Bytes: Don Jazzy’s Exclusive Interview With Hip Hop World

Published

 on

So, with all the buzz about D’Banj and Don Jazzy‘s break-up still very latent and thick in the air, the team at Hip Hop World recently decided to release this interview where Don Jazzy talks about the very beginnings of the “Don Jazzy” and “Mo’Hits” brands.

Check on it.

"What do you really do for a living any way?", "Your face looks familiar. Was it on TV?" These questions follow me around everyday. Why don't you join them. Instagram | Twitter: @Onos_

47 Comments

  1. cathy

    March 29, 2012 at 1:21 pm

    just carry on making good music dear

  2. LPS

    March 29, 2012 at 1:28 pm

  3. enifome

    March 29, 2012 at 1:41 pm

    Niceeeeee……

  4. Banke

    March 29, 2012 at 1:55 pm

    awwwww I love me some don jazzy. He so cool:D

  5. Lue

    March 29, 2012 at 1:58 pm

    I LOVE THIS GUY!!!!!!
    #teamdonjazzy all the way
    http://lucianochinwe.blogspot.com/

  6. Homely

    March 29, 2012 at 2:15 pm

    pls for those of us that cant watch dis interview due to this crappy network by our network providers…can sum1 pls summarise he’s interview. thanks.

  7. Aisha

    March 29, 2012 at 2:35 pm

    I love Don Jazzy!

  8. babyboo

    March 29, 2012 at 2:39 pm

    Where is the rest of the interview????

  9. Nma

    March 29, 2012 at 2:46 pm

    OMG! My first time hearing him speak. Love Don Jazzy men!

  10. dem

    March 29, 2012 at 2:48 pm

    AWWW I LOVE HIM HE’S REALLY COOL XXX

  11. titi

    March 29, 2012 at 3:04 pm

    PLS SUMMARISE 4 US!!! MY ANNOYING OFFICE BLOCKED THE LINK TO CERTAIN SITES, I CANT WATCH….PLZZZZ 🙁

  12. Tania

    March 29, 2012 at 3:13 pm

    Mehn I love this guy. He is completely cool and real.

  13. QueenofEverything

    March 29, 2012 at 3:18 pm

    Ok, forreal tho where’s the rest of it? 🙁
    Thanks for this one sha 😉

  14. TRICH

    March 29, 2012 at 3:30 pm

    THIS GUY IS NOT OBJECTIVE IN THE ISSUE OF D’BANJ, IS IT D’BANJ THAT CAN’T SING OR YOU?………………INFACT YOUR VOICE IS FAR WORSE THAN D’BANJ’S ARE THINK THERE STILL SOMETHINGS HIDDEN THAT YOU HAVE NOT TOLD US, OKAY WHY IS D’BANJ’S MUM INCLUDE BY REPORTERS?…………………….

    • lily

      March 29, 2012 at 8:38 pm

      what do you mean by camera friendly???? pls lets call a spade a spade….i tink don jazzy is one of the few people that i have actually seen to be very relaxed on camera.
      you that is talkn go try lets see how friendly you go look…mscheeew @ trich abeg let me ask u….can d’banj sing or rap afterall? don jazzy no tell u say he b musician but then he’s doing bigger things…making people like d’banj stars….stop hating

  15. Blessed

    March 29, 2012 at 3:31 pm

    Don Jazzzzzzzzzzzzy.
    Humility is one great key to acheiving and keeping success.Continue to be yourself. God bless you.

  16. chi

    March 29, 2012 at 3:55 pm

    hmmm. is it me or this guy is just not ” CAMERA FRIENDLY”

    • lily

      March 29, 2012 at 8:35 pm

      what do you mean by camera friendly???? pls lets call a spade a spade….i tink don jazzy is one of the few people that i have actually seen to be very relaxed on camera.
      you that is talkn go try lets see how friendly you go look…mscheeew

  17. Jemibee

    March 29, 2012 at 3:58 pm

    Pls those of you who are fortunate enough to watch this video should summarize. I’m at work and can’t watch it but i’m so eager to know what he said…Thks in advance

  18. DameJassy

    March 29, 2012 at 3:59 pm

    Trich u must have failed english in school no doubt. The guy just quoted what Dbanj said at that time. why r u hating?

    • TRICH

      April 2, 2012 at 11:31 am

      @Damejassy, hate? never i am not a” hater” besides English teacher you can say what ever you want all i know is my comment was not directed to you. i love every member of “mohits” i i only love people that are sincere that’s why i made that comment.

  19. Ib

    March 29, 2012 at 4:43 pm

    Is he down to earth or what?In fact,i think the whole Mo hits crew is.D prince cracks me up…lol

  20. Lisa Adekan

    March 29, 2012 at 4:52 pm

    @ Trich Don Jazzy had this interview before the break up, so why the beef? Dbang can sing abi? can you compare his voice to that of Wande Coal or that of Tu face. Don Jazzy you are the best. but make you go marry sha.

  21. chles

    March 29, 2012 at 5:06 pm

    although I am NOT TEAM DON JAZZY! this video inspired me

  22. mimi

    March 29, 2012 at 6:30 pm

    loving Donjazzy is one of da best tin dat has happened 2 me..and will happen 2 me more..i love dis guy its unreal..#teamdonjazzy all da way..chai !!! muah 10/10

  23. Tinkerbell

    March 29, 2012 at 6:46 pm

    How dry…biko what is happening now, aint nobody care about what happened in the olden days

  24. Sash

    March 29, 2012 at 7:49 pm

    He’s really cool. Why did they break up now? They were so good together, Kai!

  25. Onyi francis

    March 29, 2012 at 7:51 pm

    Trust the lord n he shal direct yr ways

  26. lily

    March 29, 2012 at 8:40 pm

    @ trich abeg let me ask u….can d’banj sing or rap afterall? don jazzy no tell u say he b musician but then he’s doing bigger things…making people like d’banj stars….stop hating

    • TRICH

      April 2, 2012 at 11:27 am

      @lily, hate? never i am not a” hater” besides i love every member of “mohits” i love people that are sincere that’s why i made that comment.

  27. darkvixen

    March 29, 2012 at 9:18 pm

    I love you Don Jazzy, ‘ Hello sugar, your backside dey buga o’!.

  28. LOL @ D'BANJ

    March 29, 2012 at 9:59 pm

    Damn, see how he Fired shots on the LOW

    “Dbanj cant sing, Dbanj cant rap. He was just a Funny guy to us..”

    The Sad thing is that he aint lying :S lol

  29. AnnLOludoyi

    March 29, 2012 at 10:00 pm

    The background music is so f-g loud…I could hardly hear him -___-

  30. Person

    March 29, 2012 at 11:46 pm

    #teamdonjazzy!!!!

  31. kay

    March 30, 2012 at 12:05 am

    I literally just rehearsed in my head what i would say to him if i ever saw him…lol ..God bless you bruv!! and for awon “he’s not camera friendly”…… E pele o!! E ma binu! i really hope you lot are friendly to even the human eye. mschew!!

  32. Concerned

    March 30, 2012 at 1:03 am

    I just feel this guy is humble. In all he is not even trying to call out Dbanj in any negative light. I pray things are sorted out amicably or he moved on to greater things.

  33. ant

    March 30, 2012 at 1:22 am

    Don Jazzy is so down to earth! This is so refreshing to watch compared to D’banj’s interviews. See how the guy just dey answer question calmly.

  34. kerry

    March 30, 2012 at 9:21 am

    I think he just scored major point in the heart of nigerians… The man’s humility will take him far.

    IDJ.. Aka omo ibo ton ta bass guitar.. Massive lol

  35. jumi

    March 30, 2012 at 10:29 am

    well…..weda he cn nt sing or rap….! dbang got the deals n the endorsmnts. one tin u guyz rily nid to ponder abt is d fact dat dey wir good togeda. the seraptn wil surly affect both. i dnt tink don jazzy nids al dis camera talks. deal wiv it n move on hopfully u wiv get anoda star like dbang n same goes to dbang. peace!!!

    • Elizabeth

      April 3, 2012 at 6:22 pm

      Why are you typing like this I could barely understand what you were typing.I’m not trying to be rude but you’ve made yourself look bad, “weda”, “neds” really?.

  36. mereal

    March 30, 2012 at 2:02 pm

    Dis interview made me love Don Jazzy more……U ar the best. Very humble!

  37. Beebee

    March 30, 2012 at 3:11 pm

    at Jumi…pls is it D’Banj or D’ bang?! *just sayin*

  38. christy

    March 30, 2012 at 5:14 pm

    Watever

  39. Beebee

    March 30, 2012 at 6:52 pm

    OMG…Im soo luvin Don Jazzy..Au naturale b4 THE cAM..

  40. jumi

    April 4, 2012 at 11:40 am

    @beth n beebee……open ur mind n eyes to undrstnd d txtin lang of dis age!!! 4 d dbang sowi ma bad.

  41. charles'oo

    April 4, 2012 at 9:11 pm

    Mehn dis guys nid 2 b reunite 2geda, dey r jst 2 gud 4 each other

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Tangerine Africa

Star Features

css.php