Designer Yvonne Nwosu & Music Star Ice Prince “confirm” their Relationship via Instagram

Yvonne Nwosu Ice Prince 1Ever since she shared a photo of her and Ice Prince on holiday in Accra this Christmas, fans have been asking “what’s going on?”.
Now it seems as though the relationship between music star Ice Prince and designer Yvonne Nwosu of Vonne is confirmed.
Today, the designer shared a photo of the duo in bed together with the caption “Ain’t Nobody’s Bizz!!!
Yvonne Nwosu Ice Prince 2
Yvonne and Ice Prince have quite a lot in common. They are both passionate about fashion. We hear Ice Prince might be launching a fashion line soon plus they are both parents. Ice has a son while Yvonne has a daughter.

Cute couple!

74 Comments on Designer Yvonne Nwosu & Music Star Ice Prince “confirm” their Relationship via Instagram
  • ebrufles January 8, 2013 at 11:15 pm

    alot in common

  • shydiva January 8, 2013 at 11:27 pm

    2 of a kind

  • anonymous January 8, 2013 at 11:28 pm

    It really isn’t anyone’s business.. Moving on… Why is this even up here? :s

  • Ronke January 8, 2013 at 11:33 pm

    Lol

  • x January 8, 2013 at 11:35 pm

    mscheeewwww

  • Madam the Madam January 8, 2013 at 11:35 pm

    Okay.

  • xoxo January 9, 2013 at 12:05 am

    Tacky is an understatement for her hair sha o.

    • tabushuoyingwen January 10, 2013 at 3:13 pm

      Really??… :(..I kinda like it sha -__-

  • arije ibitayo January 9, 2013 at 12:32 am

    lol!

  • partyrider January 9, 2013 at 12:54 am

    kk

  • Peperempe January 9, 2013 at 1:48 am

    Bella Naija is turning into a gossip site oh! Na wa!

    • Monica January 9, 2013 at 10:26 am

      my sentiments exactly!! New direction for 2013, maybe?? lets watch this space!

  • nene January 9, 2013 at 1:53 am

    these ones are looking for attention. did any body ask them? how many people are even bothered, whether u r dating or not. abeg go and sleep.

  • Halima January 9, 2013 at 1:54 am

    They look good together

  • Mr January 9, 2013 at 2:06 am

    Cute

  • junebug January 9, 2013 at 2:16 am

    She need some edge control tho and boo boo u sho right it ain’t nobody bizness especially since we don’t give a hoot smh looking real weak I wanna b Rihanna ass SIT DOWN SOMEWHERE MY FRIEND

  • mrs jones January 9, 2013 at 2:28 am

    gurl that hair !!!! jeeez !!!!

  • ogochukwu January 9, 2013 at 2:35 am

    i thought Ice prince just had a baby boy with another chic is the relationship already over and he move on to another chic

    • The Truth January 9, 2013 at 4:51 am

      Ice Prince had a relationship with a groupie without a condom. That’s what went down. Hope he has learnt how to wear one now.

  • Yes January 9, 2013 at 3:38 am

    That’s bot a red carpet picture the girl looks very relaxed together I think they look good together

  • Sani January 9, 2013 at 3:40 am

    Beautiful people

  • Numommy January 9, 2013 at 4:23 am

    Cute couple! May I just say there was no need to mention her daughter…his baby we all know about cuz it was all over the blogs. Pls don’t turn into Linda Ikejis tacky blog….
    Luv,
    Your loyal reader xoxo

  • bgirl January 9, 2013 at 4:49 am

    Even OBIOMA naa designer. EJIKA NI SHOP sef be designer. Bellanaija, how is this informative, pls don’t belittle yourself in the kindd of news you supply. Bico

  • brandigest January 9, 2013 at 4:59 am

    “Aint nobody’s bizz”??? Ice Prince is a celebrity and his life is public bizz…. Glad the ABOKI is now in love. I wish them well.
    brandigest.wordpress.com

  • Nice Anon January 9, 2013 at 5:17 am

    Launching a fashion line? LOL!

  • Lucy January 9, 2013 at 7:12 am

    They look cute together

  • Deola January 9, 2013 at 7:30 am

    They look very good together I wish them the best in their relationship

  • Gina January 9, 2013 at 7:31 am

    They are cute but will break up soon it is very expected

  • S January 9, 2013 at 7:32 am

    Its a chilled picture she didn’t have to glam up for it so her hair issue is forgiven for today but I swear ABOKI looks fine with this girl

  • Tola olu January 9, 2013 at 7:44 am

    IceVonne

  • Aduke January 9, 2013 at 7:48 am

    Who cares?! Mscheeewww! Looking all sickly! Abeg!

  • ogechukwu January 9, 2013 at 7:52 am

    Gosh comon pipes is really Ain’t Nobody’s bizz!!!!

  • Mrs ngoni January 9, 2013 at 7:53 am

    Let them make fashion together so we can see the outcome

  • Retrochic January 9, 2013 at 8:21 am

    she looks like Rita Ora, somehw

  • just me January 9, 2013 at 8:43 am

    who cares?

  • busy January 9, 2013 at 8:49 am

    Yvonne can do a lot better than that!

  • Drama January 9, 2013 at 9:16 am

    Lmao… yeah, its nobody’s business, especially when it comes to “COUGAR THINGS”!!! She’s like in her mid thirties and he is in his twenties…ewww! did i say eww? i meant double eww! lol. he’s like her daughter’s mate. lol…..attention seekers! next please *long hiss*

    • Let them say January 9, 2013 at 12:04 pm

      lol! I thought so too o.

    • Kike January 9, 2013 at 1:00 pm

      What is wrong in mentioning her daughter? I’m sure Yvonne is not trying to hide her child. Or is this Yvonne I’m replying?

  • Mr miss January 9, 2013 at 9:23 am

    They are adorable

  • Bunmi January 9, 2013 at 9:36 am

    Bellanaija is this Newsworthy? No, i dont think so.

  • Amazeballs! January 9, 2013 at 9:37 am

    As you have shared it on social media and the world wide web, you’ve made it everyone’s business na!

  • Halima January 9, 2013 at 9:45 am

    All of u are all olodos

  • Nenye January 9, 2013 at 9:51 am

    kip ur thin 2 ursef.u dont nid publicze it.

  • Sir k January 9, 2013 at 10:06 am

    Cute couple

  • faith January 9, 2013 at 10:09 am

    Good for dem…see her colour riot finger…..rme…..

  • I Am Legend January 9, 2013 at 10:26 am

    Finally! A Paparazzi-worthy relationship! LOL *dusts camera*

  • Majeek January 9, 2013 at 10:35 am

    Real paparazzi worthy we wld love to see more pics

  • ziza January 9, 2013 at 11:43 am

    U are 2 old 4 dis guy

  • Tinu January 9, 2013 at 11:51 am

    I hope u lot know dats avline to a song Real olodos

  • Angel January 9, 2013 at 11:56 am

    She isn’t dat old calm down

  • Cuties January 9, 2013 at 12:18 pm

    I love u both IceVonne

  • Betty January 9, 2013 at 12:20 pm

    I love the comparison…lol

  • vanessa January 9, 2013 at 2:27 pm

    pls you guys take a seat and let em have a good time loving emselves they got kids so what you gals get pregnant do abortions ,they got babies and they kept it.yvonne has a life and has had celebs dorn her clothes.how many of you have taken pics with your bf and gf and put it up on instagram and twitter*dodges bottles and stones*.Tell me some of you dont wish you were dating ice prince mtcheeeeew.

    • icey January 9, 2013 at 2:40 pm

      Vannessa,u said my mind,completely!

      • Ldn January 9, 2013 at 5:30 pm

        Iceprince is also very ‘loved up’ with a gal from london who is currently in nigeria to see him! She is even allegedly a few weeks pregnant. If only she could speak this fairy tale would crash like titanic, Iceprince is an ashewo pls why do we praise him he deserves it, the so called bestie of yvonne veezee the local bike is even one of iceprinces sexual partners, how disgraceful. The only thing they have in common is their weed smoking

    • JahJehovah January 9, 2013 at 5:57 pm

      Preach the truth Vanessa!!! Preach that real sh*t! Correct babe!
      These heaux will do the same if they spent a few hours in Aki & PawPaw’s prams/perambulators

  • Gosh January 9, 2013 at 5:42 pm

    Omdzzz lnd u are so bitter leave them alone abi he didn’t love u back.free dem na

  • Venassasfan January 9, 2013 at 6:40 pm

    KaChing!

  • Mr January 9, 2013 at 9:26 pm

    Lol @ Aki and pawpaw

  • Funmi January 10, 2013 at 12:40 am

    #team IceVonne

  • NaijaLyrics January 10, 2013 at 2:57 am

    lmao @ the comments! Una no go kill person!

    http://www.freenaijalyrics.com

  • Kat January 10, 2013 at 10:02 am

    I love them already

  • omada January 11, 2013 at 11:51 pm

    who is she tho?

  • omada January 12, 2013 at 12:16 am

    lindaikeji.blogspot.com/2013/01/ice-prince-has-another-girl-dramatingz.html#more

  • Akinkunmi January 14, 2013 at 10:50 pm

    Wow!badest combination

  • sam January 28, 2013 at 2:02 pm

    I swear ice prince was dating booski aka booskigodess… Poor booski must be ashamed after all her friends warned her off ice prince and yvonne was her friend aswell .. Na wa 4 yvonne

  • damilola January 28, 2013 at 8:24 pm

    wow

  • Post a comment