New Video: Sina Rambo Feat. Davido – Ijo Sina

HKN Gang’s Sina Rambo is finally here with his debut music video, “Ijo Sina” since he signed to the record label. The dance single also features the front-runner of the label, Davido.

Check on it!

22 Comments on New Video: Sina Rambo Feat. Davido – Ijo Sina
  • allen October 15, 2012 at 10:46 pm

    no noooo….. not the best ….???????????????

  • Frank October 16, 2012 at 12:03 am

    This is just quack nonsense! This guys should go get some job to do… everyone of them aren’t born to be a musician. Music is Talent.. When u have it flows on its own. Listen to Davido ‘s verse it was just lyrically poor.. no message in it all. I believe music should have a message in its lyrics. This song cant stand the test of time at all.

  • Music October 16, 2012 at 12:15 am

    Loooooooool! Wtf is this? My ears hurt!

  • BABA T aka The ORIGINATOR!!! October 16, 2012 at 12:26 am

    I want to like this song but not sure if I can… Maybe it will grow on me… O_o

  • balogun olabiyi beeyo beanz October 16, 2012 at 12:53 am

    omo d hkn dudes made me proud,sina rambo killed it likewise ma man davido shwagg

  • Biso October 16, 2012 at 1:32 am

    Rubbish rubbish rubbish

  • noni October 16, 2012 at 2:12 am

    first to comment :)

  • praise October 16, 2012 at 3:32 am

    It’s a fun video. Love the dances at the end

  • habba! October 16, 2012 at 4:02 am

    HORRIBLE! my GOD!! i want to cry!!!!! i cant even force myself to replay it tho!

  • Rukky October 16, 2012 at 4:37 am

    YAY!!! I love HKN!!! k, off 2 my room 2 break it down 2 this…Fresh vid, Fresh lyrics, I love it!

  • Fola October 16, 2012 at 7:12 am

    Funny ! A song sampling Shina Peters’ ‘ijo Sina’, video done by Clarence Peters – Shina’s son

  • Chattyzee October 16, 2012 at 10:03 am

    Why am I not surprised? SMH
    http://dprodigalchild.wordpress.com/

  • Usaveone October 16, 2012 at 12:15 pm

    Clears throat…

    http://usaveone.blogspot.com

  • ayetoro kan October 16, 2012 at 12:26 pm

    music is talent! davido+shina rambo,dont make hurting our ears a job! and *btw*,damiduro only sold cos of the beat! save all that energy in taking a cue from wizkid!

  • Hahaha October 16, 2012 at 12:38 pm

    LOOOOOOLL…….. Okayyyyyyy WTF is ijo sina???? Reallly??? Nigga please sleep here \________ ……. Ur too dead

  • lollipop October 16, 2012 at 12:57 pm

    @ayetoro kan – GBAM, I agree with you!!! ………… Long Hiss

  • Lisa October 16, 2012 at 4:08 pm

    What a mumu song, na by force to sing? unu na guheri na coheri

  • lwkmd October 16, 2012 at 5:15 pm

    i’ll probably jam to this after drinking 5 shots of tequila…

  • sparkles October 17, 2012 at 4:22 am

    stupendous ignoramus nonsensicabilities.

  • rona October 17, 2012 at 8:33 pm

    Even if d music no make sense self den dey make their money why e dey pain una

  • faith October 21, 2012 at 6:31 pm

    i dint like it

  • True talk October 27, 2012 at 9:07 pm

    Lmao this is not music

  • Post a comment