Connect with us

Music

New Music: Lynxxx feat. Tekno – Pray for You

Adesola Ade-Unuigbe

Published

 on

unnamed

Lynxxx is back with some new material!!

The Syndik8 Records artist has teamed up with Triple MG star Tekno for his latest single titled ‘Pray for You’.

The song was produced by Tekno and it is the first single off his sophomore album titled ‘The Evolution’.

We can’t wait to hear more songs from the album but for now take a listen to ‘Pray for You’.

Adesola is a BellaNaija editor and Voltron. Yes, things are that serious for her when it comes to BellaNaija.com.She's a lover of gist, novels, music and food. She's constantly trying not to take life for granted. She spends most of her time either keeping up with the world on the Internet or sharing some acquired knowledge about digital media.To communicate with her directly, you can hit her up on: Instagram - @adesola.au Twitter - @ThisConnectd

5 Comments

  1. smh

    September 25, 2015 at 3:02 pm

    yes lynxxx!! we are praying to God to give you real talent that can match your looks.

    • Live and let live

      September 25, 2015 at 4:46 pm

      Why evils? Anyways he has a lot of talents, don’t demean other people’s talent or dreams, just because you don’t know how to use yours well, but I think he will do great if he tries acting.

    • Tosin

      September 26, 2015 at 7:04 am

      i used to think the same thing (back then he was selling his image pretty hard and i hadn’t heard the music) and it was like shuoe, how are you a musician without music?

      then i heard some of the music and yeah, he has good ears.
      i can see how one might complain about talent matching looks AFTER checking out the music tho:
      his image is dapper, fine boy, ajebutter, while the music is (what’s the word?) street-wise, otono. what is otono? he may want to uglify a bit (dread the beard?) if he wants the music to fit loool.

  2. Truth

    September 25, 2015 at 4:33 pm

    No offense to your talents, but Tekno I thought this was the song you sang in superstAr movie by the title. Hmm anyways can you put your songs from the movie on iTunes , especially ‘pray for me’ and the ‘ oh baby ‘ one. Thanks – a fan

  3. Lies

    September 26, 2015 at 6:49 am

    Hmmm! Darey wanna be. A differebt title for make sense na. Pray4me Pray4u

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Get The Pan-Atlantic Advantage

A Full Lifestyle & Entertainment Magazine…We COVET Fashion

Visit www.leadtra.com/conference to Register for the Upcoming Conference

Jokes Alone with guests Mr P, CDQ, & Patrick Salvador!

Star Features

Advertisement
css.php