Connect with us

News

Oprah, Grace Jones, Spike Lee and Bella Naija feature in ThisDay ARISE Issue III

BellaNaija.com

Published

 on

arise-cover-3
Issue 3 of ThisDay’s ARISE will be hitting newstands by the 25th of April but as always BN has the exclusive scoop! We cant give away too much but this issue is brimming with top-notch photos and articles on African fashion, culture and music. Oprah, Aliko Dangote, Bethann Hardison, Spike Lee and Bella Naija and much more. Catch a sneak peek of the cover above.

17 Comments

  1. ijawgirl

    April 6, 2009 at 7:25 pm

    yay! first comment.
    how incredibly FIERCE!!! is this.?love it.

  2. Dee Lami

    April 6, 2009 at 7:41 pm

    Wow…way to go people…x

  3. ana

    April 6, 2009 at 11:26 pm

    This magazine is just too much goodness, from cover to cover. Absolutely love it.

  4. Kelechi Chukunyere

    April 7, 2009 at 11:57 am

    THIRD!!
    SUPER FIRECE!!

  5. Bola

    April 7, 2009 at 3:43 pm

    omg, pls pls where can we get this mag o?
    i LURV the cover, f-i-e-r-c-e, she looks like a sea horse, gorgeous 🙂

    and its such a great idea to highlight wealthy africans who have WORKED for their money, truly inspiring!

  6. Bola

    April 7, 2009 at 3:44 pm

    btw, who’s the desgner of the dress, CREATIVE and lovely

  7. nm

    April 8, 2009 at 1:15 pm

    the dress abi d pose makes her look pregnant..apart from that it is very high fashion and fierce

  8. Moi

    April 10, 2009 at 5:56 pm

    So Oprah features in a Nigerian magazine! I guess our 419 is not as bad as she thought…

  9. Onyi

    April 10, 2009 at 10:56 pm

    I blame Tyra for all this “fierce” yarns, as if another word can’t be used. Anyways this girl’s profile na die, she looks really pretty

  10. Ladi

    April 11, 2009 at 5:29 am

    What’s the Hausa word for fierce? lol!

  11. hot tamale

    April 13, 2009 at 3:21 am

    she kinda looks like yaya dacosta from ANTM….

  12. tatafo!

    April 15, 2009 at 2:38 am

    Congrats on the feature Bella, I hope you scan a copy to share.

  13. Ladi

    April 15, 2009 at 6:40 am

    SCANa copy??? Copyright laws you want Thisday to arrest Bella and that’s stealing from a magazine that didn’t take folk a minute to create. That’s why Nigerian entertainment businesses suffer. Ripping off and piracy, as much as I want to read the contents online thats stealing.

    Just go and buy the magazine instead of giving Bella jara work nah!

  14. Hhhhm

    April 15, 2009 at 7:51 am

    Bella has a feature in the magazine! Don’t you get it! As in she wrote it. No one asked her to put the whole magazine up, she is being asked to put up HER write-up. I’m sure Thisday won’t mind her posting her write-up and if there are any doubts she can easily clear that up with them.

  15. David

    May 9, 2009 at 6:22 pm

    Why is the magazine #5 in the UK and N2,500 here?!!! Thot mags are cheaper at home? I don’t classify it a Naija mag anyway.. too foreign. Go buy Genevive, TW or that men’s one called MODE.

  16. GamGam

    May 11, 2009 at 11:54 pm

    Full of Empty

  17. Oghenekome Ebelike

    June 12, 2009 at 6:29 pm

    hey girls. if you are abroad need to buy Nigerian magazines visit http://www.naijareads.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Cabo Verde Airlines launches Flights to Beautiful Visa-Free Cape Verde

Star Features

Advertisement
css.php